Supportcenter

Jeg har endnu ikke købt noget endnu

Hvordan kan jeg bestille?

Vi gør det nemt for dig. Du kan bruge søgemaskinen på vores hjemmeside ved at indtaste navnet på det, du leder efter, eller du kan bruge vores filtre i venstre side af hjemmesiden til at indsnævre det, du har brug for, så meget som muligt. Du kan også gennemse vores kategorimenu.
Når du finder den vare, du leder efter, skal du vælge størrelse, hvor relevant, klikke på knappen Tilføj til kurv og du vil se listen over de varer, du har tilføjet. Du kan foretage alle de ændringer, du ønsker, for eksempel: Ændre mængden af en vare eller fjerne en vare fra indkøbskurven.
Hvis du vil fortsætte med at handle, skal du klikke på knappen Fortsæt med at handle. Hvis du allerede har det hele i din indkøbskurv, og du vil afgive din bestilling, skal du klikke på knappen Fortsæt til betaling.
Hvis det er dit første køb, skal du udfylde formularen med alle dine oplysninger, så vi kan levere din ordre korrekt.
Hvis du allerede er registreret som kunde, skal du blot klikke på knappen Log ind og indtaste dit brugernavn og din adgangskode.
Vælg leveringsmetode og derefter din foretrukne betalingsmetode.
Hvis alt er gået korrekt, vil du se på skærmen, at ordren er afgivet, og du vil modtage en bekræftelsesmail med alle dine ordreoplysninger.

Tilbage til toppen

Hvilke lande sender I til?

Vi sender i øjeblikket til følgende lande: Tyskland, Andorra, Australien, Østrig, Belgien, Bulgarien, Canada, Chile, Cypern, Colombia, Kroatien, Danmark, Slovakiet, Slovenien, Spanien, USA, Estland, Finland, Frankrig (fastlandet), Grækenland, Ungarn , Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Holland, Polen, Portugal (fastlandet), Storbritannien, Tjekkiet, Rumænien, Sverige og Schweiz. Hvis dit land ikke er på listen, betyder det, at vi desværre ikke tilbyder fragt i øjeblikket. Bemærk venligst, at nogle af vores mærker ikke er godkendt til at blive sendt til bestemte lande. Der er også nogle restriktioner i tilfælde af voluminøse, tunge, elektroniske produkter eller dem, der betragtes som brændbare materialer. Under alle omstændigheder vil vi give dig besked under købsprocessen.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vores primære betalingsmetoder er følgende:

Betalingskort

Kredit- og debetkort (MasterCard, Visa og Visa Electron) via Adyens betalingssystem, som garanterer sikkerheden for dine betalinger.

PayPal

Du kan betale hurtigt og sikkert med din PayPal-konto uden at dele betalingsoplysninger med deporvillage.

Bankoverførsel

Din ordre bliver aktiveret, så snart vi har modtaget det fulde beløb, og den bliver sendt, når vi har alle produkterne. Vores bankoplysninger er som følger:
Modtager Deporvillage, S.L.
Kontonummer ES97 0049 2498 0823 1459 0936 Modtagers bank Banco Santander

Tilbage til toppen

Hvor meget er forsendelsesomkostningerne?

Forsendelsesomkostninger afhænger af ordrens destinationsland. Du vil kunne se det samlede beløb, der skal betales, når du har valgt det land, vi sender til. Der er dog nogle produkter, hvor forsendelsesomkostningerne altid er de samme som vist i nedenstående tabel:

Shipping

Prisen for at samle en cykel er 19,99 €, hvilket ikke er inkluderet i leveringsomkostningerne.

Leverancer sker gennem transportfirmaerne GLS og DHL. I tilfælde af at leveringsoplysningerne ikke er korrekte, skal du informere os hurtigst muligt, da en forkert adresse vil medføre en forsinkelse i modtagelsen af produktet.

Store eller tunge ordrer vil blive leveret til døren i bygningen, og du vil skulle hjælpe med at bære produktet op til boligens etage.

Tilbage til toppen

Kan jeg modtage en ordre inden for 72 timer?

Ja! For produkter markeret som "72 timers levering", vil du have mulighed for 72 timers levering, så længe ordren er afgivet inden kl. 13.40 den foregående dag.

Tilbage til toppen

Skal jeg betale noget, når jeg modtager min ordre?

Alle omkostninger vil blive angivet i din indkøbskurv, før du afslutter ordren, og vil også omfatte leveringsomkostninger.
VIGTIGT: For forsendelser til områder, der har nogle ekstra gebyrer for told og skatter, skal disse betales på destinationen af modtageren af varerne.

Tilbage til toppen

Hvordan kan jeg vide, hvad min størrelse er?

Vi vil til enhver tid vejlede dig og hjælpe dig med at vælge din størrelse. De anbefalinger, vi giver dig, er altid baseret på reelle data fra kunder, der allerede har købt og er tilfredse med den valgte størrelse.

Derfor har vi integreret en funktion i mange af vores produkter, som giver dig mulighed for at sammenligne størrelser med andre mærker eller blot indtaste de ønskede mål for at informere dig om den størrelse, du skal vælge i hvert enkelt tilfælde. Bare klik på linket "Hvad er min størrelse?", som du finder over dropdown-menuen for størrelse på hvert af produkterne.

For de produkter, som vi ikke har denne funktion til, kan du klikke på "Størrelsesvejledning", og du vil se alle de nødvendige oplysninger for at kunne vælge din størrelse. Bemærk venligst, at vi i nogle tilfælde anbefaler, at du køber en større eller mindre størrelse end angivet i størrelsesvejledningerne (alt efter tilfældet) baseret på vores erfaring og vores kunders erfaring.

Tilbage til toppen

Kan jeg returnere et produkt?

Ja, selvfølgelig! Du har 365 dage til at foretage en returnering fra det tidspunkt, hvor du modtager din ordre.

Du kan vælge mellem at sende pakken selv eller få en fragtmand til at hente den på den adresse, du angiver mod et ekstra gebyr (kun Europa).

Hvis du beslutter dig for at få din returnering afhentet på en adresse efter eget valg, behøver du ikke at printe noget. Du behøver blot at have pakken klar, når de kommer for at hente den. Denne service har et gebyr. Refunderingsperioden er mellem 8 og 12 arbejdsdage.

For at behandle returneringen af en produktpakke, der indeholder flere produkter, er det nødvendigt at returnere den i sin helhed. Desværre kan vi ikke acceptere delvise returneringer af en del af produktpakken.

Nedenfor beskriver vi de trin, du skal følge for at foretage en returnering med hver af metoderne:

Returneringer via hjemmeafhentning

1
Login into your account and select the item(s) you wish to return

Log ind på din konto, og vælg de(n) vare(r), du ønsker at returnere

Log ind på deporvillage med dine brugeroplysninger, og gå ind på Min konto > Mine ordrer.
Vælg den ordre, du ønsker at returnere.
Angiv årsagen til returneringen.
Vælg den eller de varer, du ønsker at returnere.
Bekræft returneringen, så sender vi oplysningerne til din e-mail.
2
Prepare the parcel

Klargør pakken

  • Klargør de varer, der skal returneres, ubrugte, med original emballage og etiketter.
  • Brug den samme emballage, som ordren blev leveret til dig i, eller lignende emballage for at sikre, at pakken er beskyttet og ikke bliver beskadiget.
Pakkebetingelser

Varen skal modtages i samme stand, som den blev leveret til kunden, og den originale emballage og de originale etiketter skal være bevaret. Vi accepterer under ingen omstændigheder et produkt, der har været brugt af kunden, eller hvis den originale emballage er brudt.
3
Return and refund management

Behandling af returnering og refundering

  • Når vi har modtaget din retur, kontrollerer vi, at alt er i orden, og går i gang med at behandle din refundering.
  • Processen kan tage op til 8 - 12 arbejdsdage, fra den er sendt, til refusionen er bekræftet.
  • Vi foretager refunderingen via samme betalingsmetode, som blev brugt ved købet. Hvis købet er foretaget via bankoverførsel, skal vi bruge dit kontonummer for at kunne behandle refunderingen.

Selvarrangeret returtransport:

1
Login into your account and select the item(s) you wish to return

Log ind på din konto, og vælg de(n) vare(r), du ønsker at returnere

Log ind på deporvillage med dine brugeroplysninger, og gå ind på Min konto > Mine ordrer.
Vælg den ordre, du ønsker at returnere.
Angiv årsagen til returneringen.
Vælg den eller de varer, du ønsker at returnere.
Bekræft returneringen, så sender vi oplysningerne til din e-mail.
2
Print return confirmation

Udskrivning af returbekræftelse

  • Tjek din e-mail, og udskriv den returbekræftelse, vi har sendt til dig. Alternativt kan du vedlægge et ark med ordrenummeret i pakken.
3
Prepare the parcel

Klargør pakken

  • Klargør de varer, der skal returneres, ubrugte, med original emballage og etiketter.
  • Brug den samme emballage, som ordren blev leveret til dig i, eller lignende emballage for at sikre, at pakken er beskyttet og ikke bliver beskadiget.
Pakkebetingelser

Varen skal modtages i samme stand, som den blev leveret til kunden, og den originale emballage og de originale etiketter skal være bevaret. Vi accepterer under ingen omstændigheder et produkt, der har været brugt af kunden, eller hvis den originale emballage er brudt.
4
Include the confirmation inside the box

Læg bekræftelsen indeni pakken

Sørg for at lukke pakken grundigt, og glem ikke at vedlægge alle de nødvendige dokumenter for at fremskynde returprocessen.
5
Send you return to the following address

Send din returnering til følgende adresse

ESBO LOGÍSTICS - Deporvillage
Pol. Ind. Plans de la Sala LOGIBAGES, Nave 4
08650 Sallent (Barcelona)
Spain

Du kan bruge lige den transportør, der passer dig, så længe de giver mulighed for at spore pakken. Vi vil råde dig til at bruge DHL. Bemærk venligst, at forsendelsesomkostningerne er dit ansvar, og at vi ikke er ansvarlige for de omkostninger, der er forbundet med transporten af din pakke. Vi refunderer først returnerede produkter, når de ankommer til vores lager.
6
Return and refund management

Behandling af returnering og refundering

  • Når vi har modtaget din retur, kontrollerer vi, at alt er i orden, og går i gang med at behandle din refundering.
  • Processen kan tage op til 15 - 20 arbejdsdage, fra den er sendt, til refusionen er bekræftet.
  • Vi foretager refunderingen via samme betalingsmetode, som blev brugt ved købet. Hvis købet er foretaget via bankoverførsel, skal vi bruge dit kontonummer for at kunne behandle refunderingen.

Hvis du vælger selv at arrangere returtransporten, skal du være opmærksom på, at deporvillage ikke er ansvarlig for pakken, før den ankommer til vores centrallager. Vi anbefaler på det kraftigste, at du vælger et transportfirma, der kan tilbyde dig sporing og leveringsbevis.

Bemærk, at hvis din pakke vejer over 20 kg, eller hvis det er et af de produkter, du finder i tabellen nedenfor, skal du selv sørge for at sende den. 

Hvis du foretager en returnering fra et andet land end Spanien, bedes du tjekke følgende links:

Go back

Jeg har allerede afgivet min ordre

Hvornår modtager jeg min ordre?

For at finde ud af status for din ordre skal du bare gå til Min konto > Mine ordrer >og klikke på ordrenummeret for at se alle detaljer og den anslåede leveringsdato.

Så snart din ordre forlader lageret, sender vi dig en e-mail med et sporingslink, så du hele tiden ved, hvor din ordre er. Hvis du foretrækker det, kan du også afhente din pakke på transportørens kontor i dit område eller ændre leveringsadressen.

Du kan finde leveringstiden for hvert produkt ved at klikke på størrelserne på vores hjemmeside, i højre side vil du se den anslåede leveringstid. På produkter uden størrelse kan du se dem under prisen.

På de produkter, hvor vi angiver “Levering inden for 72 timer", har du mulighed for levering den følgende dag (arbejdsdag), så længe ordren er afgivet inden kl.15.00h den foregående dag.

Når leveringstiden er 3 til 5 dage, 1 uge osv., betyder det, at produkterne er underlagt tilgængeligheden af vores netværk af officielle leverandører og producenter, der regelmæssigt validerer, at de har lager af disse produkter, men i tilfælde af enhver eventualitet vil vores kundeserviceteam holde dig straks informeret.

I tilfælde af bankoverførsel vil leveringstiden blive beregnet fra valideringen af betalingen.

VIGTIGT: Din ordre vil blive leveret, når alle varerne i ordren er tilgængelige.

Tilbage til toppen

Kan jeg spore min ordre når som helst?

Ja! Når din ordre forlader lageret, sender vi dig en e-mail med et link, så du kan spore forsendelsen og kontakte transportøren, hvis du har brug for det. Du vil også have mulighed for at afhente din pakke på transportørens kontor i dit område eller ændre leveringsadressen.

Tilbage til toppen

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre

ANNULLERING: Hvis du ønsker at annullere din ordre, kan du gøre det ved at gå til Min konto > Mine ordrer, vælge ordren og klikke på knappen Annuller din ordre. Du kan annullere din ordre, så længe den ikke er under forberedelse eller forberedt, og før den forlader vores lager. Hvis ordren er under forberedelse, vises annulleringsknappen ikke længere på din konto. I dette tilfælde kan vi heller ikke annullere den internt. Du bliver nødt til at modtage den og returnere den.

ÆNDRING: Hvis du ønsker at ændre eller tilføje en vare (så længe ordren ikke er under forberedelse) eller ændre leveringsoplysningerne, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt og give os dit ordrenummer, så vi kan foretage ændringerne. Hvis det er uden for vores kundeservices åbningstid (fra 9.00 til 18.00), kan du sende os en e-mail ved at klikke her.

Tilbage til toppen

Hvad sker der, hvis jeg er fraværende på leveringstidspunktet?

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil pakkebuddet efterlade en besked om, at du skal kontakte transportøren for at arrangere en ny levering. Det vil normalt være den følgende dag, men tidspunktet vil blive bestemt af transportøren. Du har også mulighed for at afhente pakken direkte fra transportørens udleveringssted i dit område.

Følgende er telefonnumrene på de transportører:

Hvordan kan jeg anmode om en faktura?

For at udskrive din faktura skal ordren være leveret. Du kan gå til Min konto > Mine ordrer > og klikke på Anmod om faktura. Her kan du ændre eller kontrollere dine faktureringsoplysninger og generere fakturaen.

Tilbage til toppen

Jeg har allerede modtaget min ordre

Hvordan kan jeg returnere et produkt eller bytte det til et andet?

Det er nemt! Klik her for at se de trin, du skal følge.

Tilbage til toppen

Vil jeg blive pålagt et ekspeditionsgebyr, hvis jeg returnerer et produkt?

Ved returnering fra Danmark kan du vælge, om du vil sende pakken selv eller få den afhentet af et logistikfirma. Omkostningerne er 24,99 € eller 39,99 € for tunge/voluminøse varer. For flere detaljer, klik her .

Tilbage til toppen

Er der nogle varer, jeg ikke kan returnere eller bytte?

Følgende produkter tages ikke retur og kan ikke ombyttes:

  • Elektronikprodukter, der har været tændt og/eller aktiveret
  • Fødevarer og ernæringsprodukter
  • Genanvendelige mundbind
  • Klatreudstyr, af sikkerhedsmæssige årsager

Tilbage til toppen

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager et beskadiget produkt eller en pakke i dårlig stand?

Når du modtager din pakke, er det meget vigtigt, at emballagen og produktet er i perfekt stand. Ellers bør du ikke acceptere levering af pakken, medmindre du gør opmærksom på det på leveringstidspunktet, så dette noteres og kan blive undersøgt på et senere tidspunkt. Hvis du opdager ethvert problem, bedes du informere os inden for 24 timer efter modtagelsen. Vi skal nemlig informere transportfirmaet og kræve skaden erstattet.

For at vi kan præsentere vores reklamation bedes du sende os en e-mail med et foto af produktet og pakkens ydre etikette til [email protected].

Vi går straks i gang med at sende dig et nyt erstatningsprodukt, så længe vi har det på lager. Ellers vil du modtage en voucher på ordrens værdi.

 

Tilbage til toppen

Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre er forkert eller ufuldstændig?

Hvis du opdager et problem (forkert eller manglende produkt), bedes du kontakte os inden for 24 timer. Vi vil behandle returneringen af produktet og gøre vores bedste for at erstatte det og levere det korrekte produkt. Hvis vi ikke har varen på lager, refunderer vi dig..

VIGTIG: Vi har brug for fotos af den modtagne pakke, heriblandt den ydre emballage med dens etiketter og også etiketterne på det modtagne produkt.

Tilbage til toppen

Hvordan kan foretage en reklamation?

Alle produkter købt hos Deporvillage er dækket af deres garanti, som dækker fabrikationsfejl og mangler i håndværk. Hvis du mener, at dit produkt har en fejl, skal du følge disse trin:

  • Log ind på din konto.
  • Klik på den ordre, du vil foretage en reklamation for.
  • Vælg produktet, og klik på knappen Foretag returnering.
  • Vælg årsagen "Defekt/garanti”
  • Klik til sidst på knappen "Foretag reklamation”
  • Inden for et par timer vil du modtage en e-mail med dit garantinummer og de nødvendige oplysninger.

Vi vil kontakte producenten for at behandle reklamationen, og vi vil opdatere dig om situationen så hurtigt som muligt. Ventetiden afhænger af den enkelte producents tekniske service. Beslutningen om at bytte eller reparere produktet bestemmes udelukkende af producenten.

Hvis producenten gør krav på varen fra os, sender vi dig et returlabel via e-mail, så du kan returnere den gratis, og informerer dig om de nærmeste steder i nærheden af dit hjem, hvor du kan aflevere pakken.

Hvis reklamationen accepteres, leverer vi det nye eller reparerede produkt til dig uden forsendelsesomkostninger. Vi forbeholder os ret til at afvise en reklamation i tilfælde af, at den returnerede vare ikke er ankommet i overensstemmelse med betingelserne i vores returpolitik.

Deporvillage dækker ikke almindelig slitage af dæk, slanger, bremser, bremsekabler, bremseklodser, batterier osv. Vådt tøj, produkter, der afgiver en dårlig lugt, eller produkter, der forårsager fysisk ubehag, vil heller ikke blive accepteret.

Skader forårsaget af eksterne faktorer vil ikke blive taget i betragtning: Friktion, skarpe genstande, kemikalier osv.

Neoprenprodukter betragtes som meget sarte produkter, da deres materiale let kan blive beskadiget. Snit og rifter er ikke dækket af producentens garanti. Vi anbefaler, at du efterprøver dem meget omhyggeligt og altid med handsker på.

Efter den første 15-dages periode forbeholder deporvillage sig retten til at reparere/udskifte ethvert defekt produkt under garantien. Alle produkter, der repareres eller udskiftes under garantien, vil være dækket af det oprindelige produkts resterende periode.

Tilbage til toppen

Husk at have dit ordrenummer ved hånden, når du kontakter os.

Spørg os

Åbn chatten

Send os dine spørgsmål

Kontakt os nu

Ring til os på +34 910780073

Mandag til fredag fra kl. 9.00 til 18.00 (CET)

40% rabat i din indbakke

Tilmeld dig og få op til 40% rabat på tusindvis af produkter i din indbakke

+ Se juridiske oplysninger - Se mindre